31 July 2011

Rambang Mata at Nilai 3

Sabtu petang, dalam pukul 4ptg mcm tu, my family and I went to Nilai 3. Syiok~ Rambang mata mak naks~ hehe. . Baju² barang² hiasan rumah, kain², langsir n so on, sangat memberangsangkan pengeluaran wang y berlebihan. naseb la xbawak banyak wang. Adalah sikit!!~ saki baki gaji bulan lepas..   
aneka reben
cadar pengantin, hmmm~
Actually temankan my akak je, dia nak cari barang² buat hantaran. cadar pengantin.. aku plak, bersabar je n survey² harga n barang² utk buat barang hantaran aku juge. yelah, sambil menyelam minum air kan. xde la sia² je aku memenatkan diri menapak tawaf seNilai 3 tu. huhu.. ok, now dah clear everything, next time datang lagi terus sambar ape y berkenaan. yeay~ can't wait ouh!!!

sebahagian barang² hiasan hantaran y dibeli.
Tema wane ungu.. semua pun nak ungu, kakak la.. pening jugak nak membayangkan hantaran y akan disiapkan nanti n of course la aku y kene buat. sebab bab² memperkosah bende² kraf ni aku mmg champion. kate mak aku lah. hehehe~

Pemerhati, Pengkritik y berjaya.
Tu lah keje mak n adik aku. org sibuk pilih² n cari² barang, dorg tengok aje then komen tu komen ni.. aku, layankan aje lah. at the end, siap semua, sedar xsedar dah kul 9mlm. Ape lagi, cabut terus la. then lepak kat kedai makan atas bukit PGA, terbaik. putripuzzle : let me be me

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana menyokong blog ini.
Keep in touch ya..
:)