29 July 2011

Friday at Office

Pagi ni aku terlambat datang office. rilex je. karang mintak sign. huhu. Banyak makanan. kenyang utk sehari ni. Alhamdulillah. tetau je aku ade banyak keje nak kene settle by today n need energy. Alhamdulillah. TQ pada semua y bawa makan².

Petang lak aku bertungkus lumus utk set up tempat/meja baru aku.. huhu, ngankut cpu, monitor dll fail² plus stationery.. Barang aku xde la banyak pun, y buat banyaknye kene set upkan tempat Mak cik sorg tu same.. so st upkan aje.. angkat la 2 set cpu ni. penat beb !! naseb le aku berkeputusan nk buat bagai ni hari Jumaat. If ikut mood ak mmg malas nk wat hari ni. Tunggu time betul² berkuatkuasa pemindahan aku on 1 Ogos baru nak mula set up tempat baru tu. Huh~ kalo aku laksanakan kemahuan mood aku tu, xpose la aku for d'1st day nih. Selamat aku bertindak segera. ngeh ngeh ngeh~  

now dah penat.. xde mood nak balik.. nak drive..... nak kene ngadap jammed lagi...

**ujianMu di setiap Jumaat; tapi aku tetap tabah dan hadapi dgn senyuman...

putripuzzle : let me be me

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana menyokong blog ini.
Keep in touch ya..
:)