14 July 2011

Sedih dan Gembira

Setelah 2 tahun lebih kawan baik yang aku kenal sejak dari kecil, Isma.. menyepikan diri, today she turn up.. Aku rindu sangat kat dia, aku xpenah lupe die... Tup tup, die dah kahwin, dah ade baby boy berusia 5 bulan Mohamad Danial Haiqal b. Azmil n now menetap kat Sabah. "Angah terkejut sangat".... xtaw nak sedih atau gembira..

"Sebab Angah sayang Isma, Angah nak gembira utk Isma ok.. Tahniah dah kahwin n dah ade baby sendiri.." 

Sesuatu yang aku dah lama idamkan... Alamak~ now nak touching la. nak menangis doh.. tangisan kesyahduan bercampur sedih dan gembira !!! sangat memberi kesan.... aku riiiindu sangat kat dia...... banyak perkara yang aku nak story sharing dgn dia. harap suatu masa aku dapat jumpa dia. ameen. 

putripuzzle : let me be me

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana menyokong blog ini.
Keep in touch ya..
:)