19 July 2011

Bila aku dah tak into you~

Bila aku tak into you means... bile aku dah malas dgn seseorang itu, aku akan cuba sedaya upaya untuk ignorekan org y berkenaan. selalunye aku manage to do so. Ingore bukan bermakna membenci, cuma tak nak bermain dgn api takut membakar diri. tak nak rapat lagi.. Dia bukan kawan y baik untuk aku. seorang y hanya menyakiti hati je. So buat ape ade kawan mcm tu. Kalo nak dekat pun as kenalan je. Cakap hal² berkenaan shj. Tak kan rapat for the 1st place. Lagipun kawan mcm tu sgt merbahaya. Kalo kawan jugak mmg la marabahaya. huhuhuhu~

Kalau die ade fb, aku xkan bukak fb die pun. I'm not stalker n i have no interest at their life at all.. Silalah bawa diri kamu bebaik. Jgn risau saya xingin berada di sekitar kamu. huhu~ Harap jugak, kamu x busybody dgn hidup saye. kepada y berkenaan. Sekian..

** mcm la org tu baca entry aku ni kan.. hahahaha~ 

putripuzzle : let me be me

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana menyokong blog ini.
Keep in touch ya..
:)