19 January 2015

Flashback Memori Di Sarawak


Tak tahu la dah kali ke berapa aku terbang ke Kuching ni. Teringin gak nak terbang ke tempat lain seperti Korea, Hong Kong, Jepun dan seangkatan dengannya.. Ntah bila tahun ye.. Malaysia pun tak abis jejak nak jejak oversea. Sangat beranagan mak cik ni. heee-

Tapi apa yang pasti, aku nak jejak ke Kota Mekah dulu sebelum ke negara luar seperti yang dinyatakan. InshaaAllah. Kita hanya merancang. Tuhan juga yang menentukan. Yakin, perancangan Allah swt adalah yang terbaik untuk kita. Setuju-

Disebabkan hubby kerja kat sana so aku terpaksa la fly ke Sarawak (Kuching) bila berduit lebih. Haa~ Sarawak ni macam dah sebati dengan aku. Sejak habis sekolah menengah terus kena melanjutkan pelajaran ke Sarawak (Kota Samarahan) ingat bila habis belajar dah tak dapat nak ke sana lagi. Masa kerja dapat pula peluang kerja luar di Miri. Miri bandar bersih, tak dinafikan. Kalau kat Kuching meriah dengan monumen kucingnya, kat Miri pula meriah dengan swannya. Swan dia lebih kurang besar kucing di Kuching juga. Cantik.  

Terima kasih kat Fazilah, sebab bawa I jejalan on my visit dan bawa I pergi cut my hair. Siap belanja makan ayam penyet dan bagi buah tangan kek lapis. Oh terharu- Walaupun hanya kenal dan berjumpa 3 hari je. Baik kan my friend. Her good deeds will remain in my heart forever. Ingat nak buat cover throwback kenangan kat Miri juga sebab banyak gambar kat sana. InshaaAllah.

Aku : Yang paling latest pergi Kuching pada bulan Jan 2014 aritu..
Dia : Hah latest ke?! Baru sekarang kau nak update?!!!! Pemalas tahap speechless ok.
Aku : Hehehe #aak

Kalau berminat nak baca..
Boleh jenguk kat SINI ye..
Ngeeee~


3 comments:

  1. kalau ada peluang pergi la.. ambil angin sarawak.. hee

    ReplyDelete
  2. hehehe last november CT pergi sarawak first time.. best and makan sedap ooonomnom.. rasa kalo pegi lagi kena buat trip makan aje hehehe..
    Siti Yang Menaip

    ReplyDelete

Terima kasih kerana menyokong blog ini.
Keep in touch ya..
:)