05 January 2015

Moral down.... :(


Moral down sebab suasana kerja tak memberangsangkan. Majikan sering memberi tekanan. Ibu mengandung yang sensitif ini semakin tidak dapat mengawal perasaanya. waaaaaa~

Kawan-kawan pula tak supportive. Dah tau perangai bos kita macam mana lagi nak api-apikan kita. Ibu mengandung tak da hak nak marah ke....?!

Semua cakap kalau marah-marah kat bos nanti baby terkenan macam bos tuh!

Apalah kawan-kawan aku ni. Cakap ikut sedap mulut berbicara aje. Dorang nak ke anak aku nanti macam keling tuh... Siap cakap macam ni lagi.. "Nanti bila kau beranak, 1st sekali aku nak tengok rupa anak ko"....  Aku minta simpang malaikat 44 ok.  Sedihnya aku...... Sakitnya hati ini...

Bila kau kawan di tempat aku, barulah kau tau apa perasaan aku ini. Sedang kau tahu kebenarannya dan kau tambah lagi penderitaan aku.

Ya Allah...
Mohon Kau berikan aku ketabahan menghadapi situasi ini.
Mohon perlindunganMu Ya Allah.
Aamiin.

4 comments:

  1. alahaiiii..istighfar bebanyak yer dik..semoga ditenangkan hati=)

    ReplyDelete
  2. alahaiiii..istighfar bebanyak yer dik..semoga ditenangkan hati=)

    ReplyDelete
  3. Ibu mengandung sencitif kan..sabar ye..salam singgah blog..dh follow balik..maaf la ye lama xupdate..heee

    ReplyDelete

Terima kasih kerana menyokong blog ini.
Keep in touch ya..
:)