06 January 2015

Aku dan Impian #4 E-PJJ

Assalamaualaikum dan
Salam Sejahtera...


Persoalan untuk hari ini.
Nak futher study ke tidak?!!
Tepuk dahi tanya dada sendiri ok. hehehe

Lately asyik buka Portal INED UiTM aje. Rindu sangat nak sambung belajar. Ni antara impian aku sejak tdulu kala lagi. Lepas grad diploma memang dah dapat tawaran untuk lanjut ke degree tapi aku bebal sangat nak bekerja. Sekarang baru terhegeh-hegeh nak capai degree tu. Ya Allah, permudahkanlah urusanku. Solat isthikarah diperlukan di sini. Semoga Allah beri petunjuk jalan yang benar kat aku. 

Kawan-kawan ada tak yang sama situasi macam aku?
Ok, at least ada geng kan-

Good luck to me !!!!
Good luck to all !!!!
 

2 comments:

  1. saya pon ada cita2 nak futher in degree..kalaulah duit berkepuk2 ni..nak je register sekarang..
    moga tercapai cita2 kita ye

    ReplyDelete

Terima kasih kerana menyokong blog ini.
Keep in touch ya..
:)