10 October 2014

8 Perkara Bertentangan Dengan Islam Dalam Majlis Perkahwinan


Aku buat semua 8 perkara tersebut semasa majlis aku. korang buat tak? berapa? 
Rasa memang tak suka dengan kebodohan aku. Dah kata tak nak, ada pula yang nak. Bila niat nak jaga hati orang memang kita pun mendapat share dosa tu sama. Astaghfirullahalzaim.. 

Semoga lepas ni adik2 ku sayang tak payah la buat apa yang menjadi kesalan aku sekarang ini ye. Inilah gunanya ilmu. Bila dah ada ilmu jangan tak amalkan. Bila tak amalkan jadi macam akak ini lah. Mudah sangat nak ikut-ikut orang. Kan best kalau kita boleh zip mulut orang. heeeeeee 

Sebenarnya semua atas kita. Tak payah nak cover kebodohan kita dengan menyalahkan orang lain. Ok akak......

Korang baca tau. Membaca amalan mulia. Baca yang baik-baik, dapat pahala.. Ketahuilah 8 Perkara Bertentangan Dengan Islam Dalam Majlis Perkahwinan. Bakal bakal pengantin watch out.

Esok-esok, Cik Aina punya wedding biar sederhana dan memudahkan. InshaaAllah.



4 comments:

  1. hampir ke semua tu sy buat cuma hntrn mmg x tinggi, xde DJ, majlis ala kadar skadar nk mberitahu org kmpg & kwn2 yg sy dh kwen

    ReplyDelete
  2. hantaran saya pun tak tinggi.. bawah 10k dan yang penting xde nak buat pinjaman kat bank. yang lain tu jela.. mcm pelamin.. tepak sirih tu.. alahai....

    ReplyDelete
  3. kalau boleh patah balik, nak nikah je.. duit bnyk2 tu simpan beli rumah... uhuhuh

    ReplyDelete

Terima kasih kerana menyokong blog ini.
Keep in touch ya..
:)