14 October 2014

Rooftop Prince

sumber dari google
#throwback 
Masa berpantang Aina sakan melayan cerita Korea ni.. Rooftop Prince. Best sangat oii.. Aku laki bini memang melayan. Mula-mula aku layan sorang, Laki aku dok bising-bising tengok cerita apa ni?! Last sekali, dia pun melekat tengok cerita tu. Same goes to Running Man Show.. Mula-mula aku gelak sesorang je. Lepas tu laki aku pun ikut gelak. Now dia yang over layan cerita Korea berbanding aku. hadoh~

sumber dari google
Cerita Rooftop Prince ini berlatarkan 2 zaman berbeza. Zaman dulu dan sekarang. Antara pelakonnya.. Park Yoochun dan Han Ji Min.Genre fantasi, komedi dan romance. Memang aku suka tengok cerita genre ni. haaa.. Terbayang-bayang scence dia. Cute and sometimes sedih habis oooo-

Semua cute-cute tapi bukan taste aku. hahaha
hero dia, Park Yoochun
nanti nak copycat la minum yakult/vitagen macam ni.. haaaa
More summarry pasal cerita ni boleh pergi tengok kat sini ye.. Rooftop Price Rooftop Prince Rooftop Prince  Aku tak pandai nak mengarang sinopsis.. heee


2 comments:

Terima kasih kerana menyokong blog ini.
Keep in touch ya..
:)