15 October 2014

Aku dan Impian #3 Mesin Jahit Industri

gambar asal dari google
Mesin Jahit Industri dan Mesin Jahit Tepi.. 
Kalau dapat satu dua ni, memang aku kerja mengadap benda ini jela. my passion. heee
 
Aku memang minat menjahit sejak azali lagi. hee.. Kalau ada kerja kursus yang kena jahit kat sekolah mesti aku siap duluan dari kawan-kawan yang lain. Dapat pujian cikgu pula tu. haaa angkat bakul sekejap. heee.. Dah minat mesti buat yang terbaik kan.

Last year, hujung bulan 12, ada pergi kelas jahitan langsir... dah lama tak buat nanti lupa pula step jahitannya.. Ilmu tanpa amal kan sia-sia aje.. Oh tidak!- Jadi nak usahakan juga untuk dapat mesin-mesin jahit ni. Mesin jahit yang kat rumah ada tapi tak best sangat la.. Niat nak upgrade sikit. haa

Ok, help help help...
Sapa ada nak jual second hand atau ada tau pakej murah-murah area Lembah Klang sila tinggal contact kat komen ye.. Thanks all.

5 comments:

  1. wah..moga impian dan harapan menjadi kenyataan

    ReplyDelete
  2. Dulu pon saya suka menjahit. skrg ntah kenapa sentiasa tiada masa nak ngandap mesin jahit. huhuhu.

    Semoga impian awak tercapai k~

    ReplyDelete
  3. Insyaa Allah semoga impian anis akan tercapai.. :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana menyokong blog ini.
Keep in touch ya..
:)