16 June 2014

Servis tampal kasut


Kasut kesayangan. hee. Ini hadiah dari hubby jadi haruslah kesayangan. Last week hantar kasut ni ke servis tukang kasut. Minta tampalkan tapak baru. Sayang nak buang sebab insole kat dalam tu ok lagi. Jadi ke tukang kasut kita. 

 Alhamdulillah tukang kasut did great job. Tapak pun nampak tahan lama tak macam tapak yang sekali dua pakai terus haus. Ada kan tapak yang macam tu. Jadi sebelum nak servis pastikan kita tanya dan tengok dulu material yang tukang kasut ni akan guna untuk tampal tapak kasut kita tu.

 Last time hantar dua tahun lepas, servis RM 10 je. Sekarang dah naik harga, RM 15. Tukang kasut ni di Taman Putra, Ampang. Mungkin juga bergantung pada kawasan dan banyak mana kena tampal. Wallahualam.

Tempat korang berapa pula harga servis tampal kasut ni?

4 comments:

  1. Haahla tapak dia macam tahan lama je , okaylah nak hantar kasut juga. :D

    ReplyDelete
  2. ecah pon selalunya kalau kasut yg ecah syang n masih elok cuma rosak sikit2 je, ecah xbuang..sayang nak buang..terutama yg ade sntimntal value..selalunya hantar kt orang repair kasut..puas hati n murah..

    ReplyDelete
  3. ni ada dua pasang lagi kasut nak p hantar. heee.. dah mcm addicted plak sb best boleh pakai balik kasut yang kita selesa pakai tapi dah rosak tu.. heee

    ReplyDelete

Terima kasih kerana menyokong blog ini.
Keep in touch ya..
:)