13 June 2014

Giveaway Puasa RM50 by SueAKGoGeous

http://sueakgogeous.blogspot.com/2014/06/giveaway-puasa-rm50.html

Ok, done follow blog + google plus, gambar dan backlink pun dah taruk. Next, jom buat entry tentang pengalaman puasa di bulan Ramadhan pula. 

Pengalamannya, pada suatu malam, lepas terawih, nak balik rumah pak sedara. Masa tu jalan ramai-ramai dengan cousins. Sekali masa nak lalu kat jambatan, ada orang bergayut kononnya hantulah kat pokok tu. siap bungkus degan kian pelikat. Aku terkejut beruk, terus menjerit dekat nak histeria. Cousins aku semua bantai gelakkan aku. Adui, sakit hati betul dengan budak nakal tu. Aku ni memang penakut, memang jadi bahanlah malam tu. Spoil mood ok. Ni kisah pengalaman yang pahit bittersweet bagi aku. huh. Pengalaman manis masa bulan Ramadhan pun banyak. Next time la aku cerita. hehehe- 

Apa pula pengalaman korang...?
Kalau terlanjur nak cerita apa kata join GA ni,. Mana tau ada rejeki.
GOOD LUCK!!!

Sekian.
let me be me

3 comments:

Terima kasih kerana menyokong blog ini.
Keep in touch ya..
:)