18 December 2013

Shila Amzah - Masih Aku Cinta

sweet kan, suka tengok depa.
Biarpun kau tak lagi ada dengan ku
Takkan ku bisa melupakan mu
Caramu memanggil nama ku
Terasa seolah kau masih ada

Jauh di dalam sanubari ku
Tak ku relakan pemergianmu
Namun ku,’kan selalu doakan mu
Agar kau takkan terus terluka

Kau kan temui bahagia
Walaupun aku tidak bersama
Jangan kau gusar
Aku akan selalu ada
Dari jauh engkau masih ku cinta
Dari jauh aku masih mencinta

Takkan pernah ada penggantimu
Yang mem pertahankan ku sepertimu
Satu dunia,menentang cinta kita

Akhirnya kita terpisah jua

Yang mengenal mu cuma aku
Tidak ku menyesal mencintaimu
Yang ku harapkan
Kau juga mendoakan ku

Shanaaz hensem. haha
Shila comel. Cayok girl!!!
kalau dah jodoh tak kemana - UKE
#tak tau la pasai pa setiap kali bila dengar lagu ni mesti nak tangkap leleh punya. syahdu betui la love story depa ni. apa pun kak doakan adik shila ni dgn cik abg shanaaz tu berjodoh la noh. kalau da jodoh tak kemana dik oi. sabar jela.

Wallahualam.
putripuzzle : let me be me

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana menyokong blog ini.
Keep in touch ya..
:)