29 June 2011

Tafsiran Mimpi 1

Malam tadi dalam pukul 4-6 pagi aku mimpi aku kat kawasan macam negara Indonesia, dikelilingi orang awam. Aku sesorang nak cari masjid utk menunaikan solat, di kejauhan tu aku nampak bangunan macam masjid. Aku pun menuju ke situ. Dalam masa aku nak ke situ, tetiba ade gelombang besar dari arah tepi aku seakan tsunami la.. aku pun laju² la lari ke bangunan yang aku sangka masjid tu. Sampai kat bangunan tu, ternyata aku salah. Bangunan tu bukan masjid tapi macam bangunan tinggal y dipenuhi orang jahat ala² ahli sihir. terjerit². sangat mengerikan.... Orang jahat tu nampak aku y time tu dah terapung² kat air banjir tadi y dah memenuhi bangunan tu. takut aku sey.. tetiba muncul plak ular besar mcm naga pun ye, tp kecik sket la dari naga.. ular besar tu warna dark purple pink. terjelir² lidah bercabang ie dekat aku.. sangat mengerikan.. org jahat keliling aku semua nak tangkap aku, aku xdapat wat pape pun. terapung jela.. stuck kat situ then terus terjaga.. istighfar panjang aku.....

Adakah mimpi itu hanya mainan tidur atau ada hikmah disebalik?~
Wallahualam.....

putripuzzle : let me be me

4 comments:

  1. tu tandanya org nk masuk meminang...org2 jahat tu melambangkan tetamu yg hadir...ular besar tu pulak jejaka yg nk meminang awk tu,,hahahha,,kelakar lah ko nie niz,,,,

    ReplyDelete
  2. hahaha.. pepandai je ko kan.. iye iye je.. hahaha

    ReplyDelete
  3. betoLLLLL lah nizzz oiii...ko jgn diam2.....semoga tuttt..tutt..tuttt:-)

    ReplyDelete
  4. kelakar plak bila baca entry ni.. haa.. betul cakap ko fit... ada makna tersirat tentang mimpi ni. Wallahualam.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana menyokong blog ini.
Keep in touch ya..
:)