20 June 2011

Parit Raja dan Sekitar Batu Pahat . . .

Best dapat ikut bos pergi buat keje kat Parit Raja. baru aku tau Batu Pahat ni ade juga pekannye.. aritu ingat byk felda je.. hehe.. TQ byk² kat bos sebab sudi bawak aku. Alhamdulillah. Semoga tuhan murahkan rezeki bos aku. Ameen.Dapat lah aku repeat makan nasi briani kambing terbaik tu. at Taman Soga.

Restoran Briani POWER
Pergi dengan bos dari PPA Batu Pahat, En. Nasir dan En. Fadli. Tokan, Cikgu², Kak Zah, Kak Sham, dan Kak Ila.. best sangat... Last year pergi dengan Geng VivaC. Ternyata mmg sedap die maintain.. hehe :)

Nasi Briani Kambing
Selera tengok cikgu² makan. "Tambah lagi cikgu..."
Air Bandung Soda terbaik...  aku suke...
Sedap sangat. Alhamdulillah. kenyang jugak. Lepas makan ni kitorg pergi beli kerepek dengan kekacang. Aku xborong pun kekacang. Xminat, so lain y dibelinye.. beli asam masin ade lah.. sebab murah la.. Kerepek ye borong lah jugak.. Orang PPA bawa borong kat kilang.
Kilang Kerepek - Macam² ado
Kalau nampak kat mak aku ni, confrim semua dia nak borong.
Ini lah mereka-mereka y temankan aku sepanjang kat Batu Pahat.
Ni mak aku dah siap order kerepek lagi. "InsyaAllah ye mak, kalau angah repeat Batu Pahat lagi.." :) Cikgu² ni siap nak carikan jodoh aku lagi. hehe.. terima kasih ye cikgu..
Esoknye layan makan² dgn cikgu²..



Laicikang
Putu Bambu Ayer Hitam
Keau Teaw Sup Parit Raja..
Terbaik !!!

putripuzzle : let me be me

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana menyokong blog ini.
Keep in touch ya..
:)