20 June 2011

Berita Baik vs Berita Buruk

Berita baik....

My sis dan her bf, dah tetapkan tarikh majlis pertunangan dorg.... yahooo...
Doakan semua berjalan lancar. Mulai sekarang aku akan sangat busy untuk persiapan enggagement day tu.... Sangat excited !!! Perlu runner sane sini kejor sale.. yeah~ Aku pun nk sibuk beli brg hantaran aku.. stand by aje. hehehe

Berita buruk.....

AKU? masih berbelah bagi lagi dan masih menunggu sesuatu y xpasti. I hate the situation.. I hate the feeling. Seriously, someone did purpose me for a marriage.. but I can't approve him yet... hummm.. I wonder of something,someone... I still hope for him. If he realize all the things that happen wrongly n admit it as misscomunication n untrusted issues, maybe I will give him a chance. Else, the relationship will end up here forever...

hmmmmm...........................

putripuzzle : let me be me

2 comments:

  1. sabar la nis...tabah mnghadapi dugaan tuhan...hope ko kuat..aku pun penah mngalami keadaaan yg ko lalui sekarang dan ada masenye aku mnunggu die..tapi xde gunanya sebab die dah ada peganti..dan sekarang aku bahagia dgn life aku..

    ReplyDelete
  2. d... tula. terlalu percaye.. terlalu menjaga hati die.. tp dia... asyik memcari salah kite. je.. sabar jela.. niz pun da mls nk pikir...

    bab penantian tu, biar masa y tentukan.. masalah pun bukan berpunca dari org ketiga y merebut cinta.. tapi disebabkan org ketiga y tidak senang tgk kitorg bersama... xpe, doa org y teraniya ni makbul. biar die buat niz, niz xkan buat die..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana menyokong blog ini.
Keep in touch ya..
:)