04 December 2010

On Job : Kelantan

mood tak menyempat nak fly. excited even ke Kelantan je pun. haha
Purposed ke Kelantan utk organized Mesyuarat Pembangunan Sahsiah Kaunselor SMTV 2010 je. under Unit Pembangunan Sahsiah, BPTV. sesambil tu ambil peluang utk JJ sekali. niat na shopping tapi xmasyuk la plak. so jj je diam². hehehe~ pown best aje.

Grand Riverview Hotel, Kota Bahru, Kelantan
Bilik penginapan yang di sponsered. TQ kat UPS, BPTV,  kat kak Ika sebab bawa aku jejalan ke Kelantan. last aku pergi aritu, masa kawan aku si Mekja kawen. pastu dah xjenguk ke sana. lebih kurang 2 tahun gak la. Lepas gian aku nak JJ ke Pantai Timur.

Makanan yang terdapat di sekitar Kelantan
Dua kali g Yati Ayam Percik. 1st time g kenyang sangat. xleh nak makan nasi kerabu die. yang ke 2nd time tu mmg aku belasah cecukup ar. banyakla sepinggan tu. puas aku nak abiskan. Bos da sound, "ko mesti abiskan niz. ni kali 2nd time dtg sbb ko yg request." ehehehe.. aku dgn sedaya upayanya pun berjaya abiskan nasi kerabu + ayam percik Yati. Alhamdulillah. kak Ika rembat Ayam Percik frozen. ingat nak beli gak tp memikirkan nak bawa balik dgn beg sekolah, harapanlah~ harapan kecundang. next time aje kata aku. insyaAllah.

Journey to the East. hehe 
Ok. fly ke Kelantan dgn Airasia, fly ke KL naik MAS je. Naik Airasia lg best kot. dapat makan menu best. Naik MAS mkn kacang jela kita. tapi xpa, ada hikmahnya. sekurang²nye xpayah sesusah nak jalan jauh angkut byk barang ke car park. :) Bos besar tido je atas flight. yang aku ni pening abis, sikit lagi nak muntah. sbb terminum air  milo plak dlm flight. suppose aku minum air oren. ntah nape tangan gatal ambil air milo dan mulut plak gedik nak minum milo. gile taubat aku sumpah tak nak minum milo dalam flight dah.

putripuzzle : let me be me

2 comments:

  1. makan n jalan2 x ingt kat kawan2.......hehehee

    elok naik airasia..kepala xserabut.....

    ReplyDelete
  2. wah statement. org ingat je..tp apa kan daya... semuanya atas dasar bkerja.. hehe

    naik flight ape² pun xkisah. pikir serabut, xpyh fly lah. jalan kaki je. haha

    ReplyDelete

Terima kasih kerana menyokong blog ini.
Keep in touch ya..
:)