07 December 2010

Salam Maal Hijrah ke 1432H/2010M


Selamat menyambut awal Muharram kepada semua umat Islam. hm, Alhamdulillah, sempat kita semua meraikan tahun baru umat Islm seluruh dunia dengan harapan tahun baru ini lebih bermakna daripada tahun sebelumnya.. 

Port aku untuk sambutan tahun baru tahun ni kat Masjid Negara, KL. 


Alhamdulillah juga beroleh kesempatan itu. TQ kat bos sebab meng'info' ke aku tentang sambutan yang diadakan di Masjid Negara. So for the 1st time sampai la aku ke masjid tersebut dengan jayanya walaupun pada mulanya kesesatan. xpela, sedikit ujian, banyak kenikmatannya di situ. 


Selesai doa akhir tahun dan doa awal tahun, bersolat di sampng pemimpin negara dengan harapan negara kita ditadbir di landasan yang benar dan menjurus ke kebahagian dunia dan akhirat. Ameen.


hm, seperti yang lain, aku pun menetapkan azam tahun baru. banyak benor kalo nak list down kat sini.. but then, i try lah.

1) nak kahwin secepatnya.
2) nak pekerjaan tetap secepatnye.
3) nak ahli² family bahagia dan murah rezeki.
4) nak kawan² pun bahagia dan murah rezeki.
5) nak menambah kawan² yang baik, yang dapat membimbing n be there when i need her.
6) nak membaiki akhlak, dan membaiki sikap yang annoying~
7) nak mcm² lg.. kalo nak list down semua, tak siap entry ni sampai kesudah.so sila abaikan yang lain. :)

Hm, kena kerja keras ni utk mencapai semua yang diimpikan.. kawan² dan bloggers yang lain doakan saya ye. AMEEN.. :)

putripuzzle : let me be me

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana menyokong blog ini.
Keep in touch ya..
:)