03 July 2014

Skuad nak open table oii

#iklan, 
lama juga tak post entry. mood tak de. haaa- nak blogwalking pun malas. alkisahnya... 
ok then, welcome back to me-

Back to our topic,
semalam skuad aku create event, bos (skuad aku) dari UK nak open table kat Athmosphere 360 KL Tower Ahad minggu depan. Belanja berbuka puasa bersama skuad-skuadnya. Best dengar ada orang nak belanja buka puasa ni. Boleh bawa anak-anak dan pasangan. Lagilah best kan


Bertambah rezeki ko, skuad. Semoga Allah berikan ganjaran yang setimpal untuk niat baik ko tu. Aku, tak pasti lagi dapat pergi ke tak. Kena bincang dengan hubby aku dulu. Dia tengah berkursus. Harap tak de aral pada hari yang berkenaan sebab aku nak gather dengan ahli mesyuarat pintu aku masa kat Sri Serapi tu. ngeee~
Siapa yang memberi makan (saat berbuka) untuk orang yang puasa, maka dia mendapat pahala seperti pahala orang yang diberi makannya itu tanpa dikurangi sedikitpun dari pahalanya. (HR At-Tirmizy, An-Nasai, Ibnu Majah, Ibnu Hibban dan Ibnu Khuzaemah).

Kalau aku kaya nak jugak open table cam gini.. Dah tak kaya aku open table cara tak kaya lah.. Means tak payah nak tunggu kaya baru nak open table/bersedekah. Sama-samalah kita berlumba-lumba beramal di bulan Ramadhan yang mulia ni. Semoga sama-sama bermanfaat.

Sekian. 
let me be me

4 comments:

Terima kasih kerana menyokong blog ini.
Keep in touch ya..
:)