05 May 2014

First Time Join Mini Giveaway


Mungkinkah ini permulaan untuk menjebakkan diri dengan segmen giveaway... heee- InshaaAllah. Macam best je kan. Nak nak kalau menang. Ye, kalau ada rezeki tak kemana. Peace-

Yang menarik aku untuk joinnya sebab giveaway ni simple sangat-sangat. Nama pun mini giveaway mungkin- Pernah tengok giveaway yang complicated sungguh step dia. nak kena like banyak-banyak fanpage, ig, blog dan lain-lain lagi network. Tapi tak pe, nasib baik aku dah buat kajian sikit pasal ni. Rupanya page yang dorg suruh like adalah sponsorshhip yang menaja hadiah giveaway tersebut. Jadi tak heranlah kena like bebanyak link tu kan. Nak hadiah besar kenalah bersusah payah sikit, ye tak? Ok ok faham.

Lagi satu, giveaway ni selalu dorg akan suruh blooger buat satu post berkenaan giveaway yang mereka anjurkan. Korang jagan salah faham pula, giveaway yang aku join ni tak suruh pun buat post macam tu ok. Post yang aku buat ni memang sukarela je dangan niat perkongsian pengalaman dan sikit-sikit tentang ilmu giveaway. Aku pun baru nak belajar-belajar. So sama-sama la kita. 

Kalau korang nak join giveaway yang aku join ni boleh ke blog berikut ye---> IntanBerlian
Jom menang. hehehe

Sekian. let me be me

2 comments:

  1. Join giveaway best.. ada rezeki dpt hadiah.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan. inshaaAllah. sesuka je join. sambil tambah kawan2 blog. :)

      Delete

Terima kasih kerana menyokong blog ini.
Keep in touch ya..
:)