20 February 2014

Chicken pox

1st of all.. Alhamdulillah. Hari ni aku diuji dengan demam campak. Ye, sakit penghapus dosa-dosa kecil. Jadi aku redha dengan ketentuannya. Ini takdirku. Patutla dua tiga hari ni aku lemau je. Ingatkan mengandung lagi tapi rupanya kena demam campak@chickenpox. Macam ni gayanya kena chickenpox. Hehehe

Pergilah aku ke Dr. Janz untuk mengesahkan kewujudan chickenpox di dalam diriku ini. Dr. Janz kata confrim ini chickenpox punya demam. Pastu start berjela-jela amanat doktor bagi. Friendly sangat. Lawak pun ye, tak pernah aku jumpa doktor macam Dr. Janz ni. Siap suruh ambil note lagi. Aku layankan ajeee..

Dr. Janz advised
ubat-ubatan hasil tangkapan chickenpox
 
Banyak beno ubatanya. Telan jangan tak telan. Tapi tak semua juga ditelan. Mana mau wei. Alhamdulillah, Dalam 7-8 hari chickenpox beransur pulih. Cuma ada lagi yang besar-besar degil tak mau kering. Tak pe, lambat laun baik juga kan. 

Heaven juga dapat mc 10 hari, 19 Feb - 28 Feb 2014. Alhamdulillah dapat berehat kat rumah. yela... masuk kerja, dokumen berlambak minta diproses segera.. Masak-

Sekian.
let me be me

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana menyokong blog ini.
Keep in touch ya..
:)