29 December 2011

Hot 2011

Salam morning...

huhu~ On the way datang office td, dengar la Hot.fm, so dorg ade topik pagi tajuknye, Hot 2011. Macam² lah pendengar punye pengalaman y best/xbest sepanjang thn 2011. Aku pun fikir²kanlah ape y Hot dlm hidup aku tahun ni. huhuhu.. Ok, they are... 

--> Jan - Its my birthday. 24th birthday. dapat banyak hadiah. exspecially from my ex. a neclace + a heart shape of locket. Dekat office pun ade y meraikan my birthday with a white chocolate macadamia SR cake. sedap n aku rase happy sgt by the moment. Dekat luar pun ade y meraikan. Geng JJ. even we all dah x keep in touch, I do remmember all good did. Thank you all..

--> tahun ni jugak banyak kali aku fly.. Dari KLIA ke Kuantan, Penang, Terengganu, Kelantan, Sabah dan Sarawak. huhu.. best x? mmg tahun JJCM aku lah. hehehe.. Syukur Alhamdulillah. Aku happy n enjoy jalan² even dalam Malaysia. aku ttp bersyukur. Alhamdulillah.

--> Mei - bulan konflik aku. dengan macam² org aku bermasalah. sampai my love story pun terbabit sama. hancur berkecai. terus tutup buku.. huhu.. xde jodoh. xpe, ade hikmah. aku sgt sedih by the time tapi aku terus tabah, bersabar dgn ujian y maha besar. Bagi aku, itu tidak mudah..

--> dapat pergi Genting Highlands banyak kali.. bila dihintung, rasenya 5-6 kali lah. banyak kan. puas hati aku. Alhamdulillah.. :) 

-->dapat pergi Cameroon Highlands dgn vivarians dari Perak. pun sgt happy...

--> Jun - end of Jun, dalam kemelut di muara kasih tu, seseorang telah muncul. menemani aku. mengenali aku dgn lebih lanjut.. now he is my fiancee. MHS. Thank you dear~ 

--> Sept - happy, my sis nak bertunang, aku pun sibuk men'survey' + membeli barang hantaran dll~ now die pun dah selamat bertunang. barang hantaran aku pun dah settle, xde nak beli² dah utk menikah nti.

--> Nov - sgt² happy, bapak segala happy dlm thn 2011 bg aku is the day when I'm not single anymore. huhu..  baru bertunang je tapi dah hepi sgt an. kalo dah kawin nanti ntah la perasaanye mcm mn plak. hihi.. gooo excited !! 

--> tahun ni jugak, adalah seberapa wang simpanan y dpt aku kumpul, berkat keje keras. Alhamdulillah, cukup sekadarnya utk persiapan hari bahagia aku... ♥

Ok, ni je y dapat aku fikir hingga saat ni. kalau ade lagi, aku akan adds-on jela kan.. bile tgk balik plot kehidupan aku thn ni, mmg penuh dramatik jugak la. ape pun, bersyukur sgt, masih ade nyawa hingga hari ni. Harap hari esok dan akan datang lebih baik dan lebih bermakna utk aku, utk semua k. Bagus juga bila flashback semua y terjadi sepanjang thn 2011, sebagai azimat penguat semangat utk menempuh masa hadapan dan pengubat rindu pada 2011 y bakal meninggalkan kita. InsyaAllah.

So whats hot in ur 2011? think about it ok.... 

putripuzzle : let me be me

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana menyokong blog ini.
Keep in touch ya..
:)