03 October 2011

Perletakan Jawatan

Tuan,

PERLETAKAN JAWATAN

Berdasarkan maklumat yang dirujuk di atas, saya Nurhaniza binti. Jaafar memangku jawatan Naib Setiausaha di Kelab Bermotor Perodua Viva Malaysia meletakkan jawatan yang akan berkuatkuasa pada 8 Oktober 2011. Sepanjang tempoh ini, saya akan menyerahkan semua tugas dan dokumen berkenaan kelab kepada setiausaha induk untuk tindakan selanjutnya.

2. Justeru itu, saya ingin memohon maaf sekiranya tindakan saya ini meninggalkan kesan ke atas kelab tuan, tujuan saya mengemukakan permohonan perletakan jawatan ini adalah disebabkan saya tidak mempunyai banyak waktu, minat dan komitmen untuk terus melaksanakan tugas dalam kelab. Saya amat berterima kasih di atas kesudian pihak tuan memberi tunjuk ajar dan membimbing saya selama ini.

Dengan itu, saya amat berharap kesudian pihak tuan memberi kerjasama di dalam permohonan ini.

Sekian, terima kasih


**surat dah serah. harap xde masalah lg lepas ni. everything should be as clear as crystal.

putripuzzle : let me be me

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana menyokong blog ini.
Keep in touch ya..
:)