03 October 2011

My Buddy's Wedding

Selamat pengantin baru to Syuhada & Syazwan. Semoga kekal hingga ke akhir hayat. Ameen. Suke dan gembira sangat tgk korg dah settledown. InsyaAllah, aku akan menyusul.

Tarikh akad nikah : 16 September 2011 (Jumaat)
--> Maaf xdapat datang hari ko akad, aku terpaksa kerja di luar kawasan.

Alhamdulillah, dapat attend Majlis Sambut Menantu kat rumah Wan. U're so beautiful my buddy. Congatulation once again. Wan pun segak. Korang mmg padan. :))


Ambil berkat dan seri pengantin sket.. hehe
Majlis ni simple je. Aku suke. Boleh wat rujukan utk preparation majlis aku plak.hehe. berangan. InsyaAllah, kali ni aku berangan y betul² punye.. yuhuuu~ Seram beb. Umur dah lanjut. hohoho~

putripuzzle : let me be me

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana menyokong blog ini.
Keep in touch ya..
:)