02 March 2011

Sangat Ke'blur'an...

Banyak betul keje aku lately... bile xde keje, sape pun xingat nak bagi keje kat aku.. bila sekali dah ade keje, semua pun nak bagi keje.. "mati aku.." mentang² la aku ligat buat keje kan, ade je org nak amik kesempatan.. "tapi xpe, ikhlas beb." tapi nak gak merunggut sket kan. hahaha.. esok aku akan mencutikan diri, so can't wait. hurmmm~ 


tetiba nak teringatkan club. xsabar nak tamatkan semua kaitan. biarpun aku sayangkan VIVAC, but then i have to go. i want peace. cukup la sampai di sini saja.. cewah!~

haih~ nak gak mengeluh... macam nak g gym, nak keluarkan peluh. harap² kak shima can join me. macam² aku pikir sekarang. da rase mcm nak pengsan oke. rase mcm nk xbetul pun ade. sempatkan diri untuk memblogkan entry coz kalo ikutkan sangat keje ni, aku boleh jadi giler..... uaaargh!!

putripuzzle : let me be me

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana menyokong blog ini.
Keep in touch ya..
:)