24 February 2011

Gelisah dan Tak Happy

Hari ni, pepagi lagi dah ade org kekecoh.. xsuke betul aku.. diam² sudahla. hurmm.... tengah hari makan dengan kak ina n atikah.. yang lain semua da order dulu kat bawah.. selalu order dgn dorg jugak but don't why, this time nobody rememmber to take/to ask for my order.. i'm alone.. mungkin aku ada salah dgn mereka.. but myself don't think so~ if i did, just let me know n i'll asking for appologize.. just not feeling good to be threated like this.. i'm alone.. hurm.. mungkin mereka terlupa aku. xpela.. janji aku makan, kenyang. Alhamdulillah.. 

Tengah hari berlalu.. tiba dah petang, 4.30 pm sharp, kak ina n i went to gym.. huhu.. mood dah best kan, pastu mambang tu spoilkan mood org plak.. kecoh sgt.. geram aku... terus kene tempik dgn aku. malas nak layan. ber'gym' la aku dgn perasaan yang xbest.. lantakla.. xmo pikir, aku nak kawan baik² je dgn semua.. 

Petangnye pas abis kerja, kawan aku ajak g tgk bola, tapi aku dah la xde baju ape semua,xkan la nak g stadium pakai baju kemeja dgn skirt... wah, sadis betulkan.. so aku pun xnak la pegi.. teruskan dgn niat aku nak release tension kat alamanda.. nak tgk wayang.. g gsc tu, tgk cite semua yang ntah ape².. aku nk tgk cite cina.. cite cina best~ tapi xde, so aku ronda²la..window shopping.. then rasa nak makan sesuatu, nampak waffle, mcm best, so aku order la Choc-a-Nuts..


Puas hati dapat makan sambil melayan perasaan plus bergayut dgn Iqbal. Kalo dekat kan best.. bila² masa boleh ditemani olehnya.. xpela, next time repeat makan ramai². Balik pas azan berkumandang, mood lebih stabil dari siang tadi.. okey la kan. :) bersangka baik jela atas ape yang terjadi. Lately best sangat kan, hari berkenaan je xbest so seimbangla.. Esok adalah permulaan baru, lupakan semua yang xbest pada hari ni.

putripuzzle : let me be me

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana menyokong blog ini.
Keep in touch ya..
:)