07 February 2019

Eyebrow Pallete by Cosway - L'elan Vital BrowPerfect Compact Review

First product Cosway untuk di review. 

Mukadimah dulu. hee.. Actually dah lama aku bergiat aktif tak aktif dengan brand Cosway. 
Since 2012 kalau tak silap. 

Baru-baru ni aku beli eyebrow pallete dia. sejujurnya best sangat pakai. senang dan cantik elok jadi kening. Mak is suka sangat. haa 

L'elan Vital BrowPerfect Compact


Member Price :
RM 28.00 / RM 28.95 E
3.54g



Dalam kotak ada manual untuk cara pakai. Senang dan mudah. Suka sebab ada wax untuk kemasan bulu kening. Orang yang bulu kenang jenis keras dan bersepah boleh cuba eyebrow pallete ni. 


ni aku pakai basic apply saja. tak de concealer.

Warna pallete ni bagi aku sangat sesuai dengan warna kulit orang asia. coklat dia tak over, nampak natural dan cun saja. Boleh dapatkan kat kedai Cosway berdekatan tempat korang. 

Beli masa promosi boleh jimat berganda-ganda. Boleh guna no.ahli aku, S951831. Kalau xde no.ahli kena beli harga retail lah. peace.. 

Sekian.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana menyokong blog ini.
Keep in touch ya..
:)