21 November 2011

Persiapan Raja Sehari - Tangga 1

Alhamdulillah. Aku bersyukur y tak terhingga kepada Ya Rabb y mendengar rintihan aku, kesedihan aku di masa y lalu ada hikmahnya. kini aku bahagia dgn kasih sayangnya di samping bimbingan dan peringatanMu.
Ok, I am ready for it. 

Till now, macam banyak masa lagi tapi sebenarnya xpun. lepas pertemuan kali ni, pertemuan seterusnya adalah hari y paling penting dalam hidup aku dan dia. Ya Allah, permudahkanlah urusan kami. Memandangkan dia di Sarawak, dan segala preparation di semenanjung adalah menjadi tanggungjawab aku untuk buat keputusan~ Aku memohon agar pilihan y bakal aku buat adalah y terbaik untuk hari bahagia kami nanti. Amin.

Aku tak impikan majlis y grand pun, cukuplah bersederhana tapi meriah dan apa y dirangcang semua berjalan dgn lancar dan sempurna. Macam² dah bermain kat kepala otak aku ni. Macam² nak buat. Y paling pasti, aku xsabar nak jadi queen of the day. 
hahahaha ( gedik ! ! ! )

Sekian..

putripuzzle : let me be me

2 comments:

Terima kasih kerana menyokong blog ini.
Keep in touch ya..
:)