10 January 2013

Post 'Duniaku Di Sini"..

Assalamualaikum...

Kalau ada yg perasan, kebanyakkan post aku kt blog ni adalah berupa benda² ilmiah yg aku 'cedok' dari pelbagai sumber. Sebabnya aku mmg xreti nak karang mengarang tapi kalau perasan, ada juga post yg aku karang sendiri berdasarkan input yg aku dapat dari majlis ilmu yg aku hadiri. Hasilnya xla bagus mana, tapi aku puas hati sebab dah mencuba sampaikan dapatan dari majlis ilmu tersebut.

Lagi satu, aku suka 'cedok' copy paste bahan yang aku rasa menarik dan boleh dijadikan rujukan pada masa akan datang. Maklumla, manusia mcm aku ni kena selalu diingatkan supaya xlupa. Kebanyakkan post adalah bertujuan utk ingatan pada diri sendiri dan berharap post² tersebut jg memberi ingatan kpd blogger yg lain.

Selain post ilmiah, post syok sendiri @ SS pun banyak jg. huhuhu.. blogger boleh abaikan aje kalau rase post SS ni annoying. no worries, no hurt feeling.. hehehehe. 

Apa pun, jauh dilubuk hati teringin nak karang post ilmiah yg berguna dan memberi inspirasi kpd semua. Doakan yep, agar diberi idea dan ada penambahbaikan di blog ini. 

InsyaAllah.
putripuzzle : let me be me

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana menyokong blog ini.
Keep in touch ya..
:)