03 January 2013

Permulaan Tahun Baru 2013

Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Alhamdulillah..

Ya Allah, hanya padaMu aku bergatung harap. Sesungguhnya Engkau maha mengetahui apa y terbaik bagi hamba²Mu.. Kau tetapkanlah hatiku, keimananku hanya padaMu. Semoga aku dan mereka di sekelilingku bertambah cinta dan sayang kepadaMu. Aamiin Ya Rabbal A'lamiiin..

Alhamdulillah.. Awal mula tahun 2013 aku bersama dgn hubby. Hubby dapat cuti seminggu setelah 4 bulan kitorg xberjumpa. Sekadar webcam tu pun kejap². blh kira berapa kali.. Bila jumpa hubby mmgla sgt gembira. Alhamdulillah. Pergi kenduri dgn hubby then shopping barang baby then terus balik kampung Hubby. Mak Hubby pun of course la sgt merindui anaknya.. Jadi pulanglah kami ke kampung halaman Hubby. Dua hari kat kampung mmg Hubby xpuasla kan. tp nak wat cmne, cuti Hubby sgt mencemburui kami. On the way balik KL, we decide to stay one night di Cameron Highland. Aku nak sgt jejalan dgn Hubby kt sana. So kitorg pun singgahla di CH. Happy. Thank You Allah for everything.. Aku kuat makan. mmg terserlah.. hehehehe... Hubby kata "xpe, sementara berbadan dua. Nanti dah deliver baby sila work out yep". aku pun yekan jelah. lgpun sape nak gemoook. ngeee.. 

2 Jan 2013 baru la sampai di KL. Rasa sgt terisi dgn kepulangan Hubby. Harap Hubby sentiasa dekat di hati walaupun jauh di mata.

# Semoga tahun 2013 memberi sinar cahaya kpd aku dan Hubby untuk membina keluarga sakinah. Aamiin.

putripuzzle : let me be me

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana menyokong blog ini.
Keep in touch ya..
:)