29 February 2012

Hand Tied for Wedding Day


Semalam lagi aku dah 'usha' hand tied/bunga tangan ni. Sekadar buat inspirasi di hari bahagia... kalau xde aral dapatla sejambak. huhuhu... ape pun, aku mmg suke tgk bunga² yg warna oren. Pendapat peribadi menyifatkan bunga berwarna oren ini nampak tegas, aktif, terang dan nyata tapi pada y sama tetap nampak ayu dan lembut.  Kononnya macam personaliti aku ler. Berbanding warna merah yg lebih bersifat dominan, nampak lebih garang tapi pada yg sama tetap jugak mengekalkan sifat keayuan..

Gabungan pelbagai warna bunga ros. Cantik sekali. ♥


Di hari bahagia, InsyaAllah~


Mungkinkah ianya sesuai dgn persalinan oren aku nanti? Rasenye xsesuai sbb akan 'overshadow' baju aku plak. Better cari bunga warna light² sikit kan. Berangan je aku, xpe. Kita tunggu ape kesudahan angan² ni.. lagi 3 bulan semua akan terjawab. insyaAllah


putripuzzle : let me be me

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana menyokong blog ini.
Keep in touch ya..
:)