16 January 2012

Bila Air Tiada...

huhuhu~ paip air pecah kat blok aku. pakat xde air semuanye. ramai org p keluar menumpang tido umah orang lain. aku ingat nak macam tu jugak tapi kesian kat mak aku. xde org nak tolong die angkat air nanti. balik ni aku berazam nak penuhkan kolah bilik air kat umah tu. seksa betul bile xde air. biar xde elektrik dari xde air.. tapi kalau blh xnak la xde mane² satu pun sbb kedua²nye penting kot~

dengan kejadian ni barula ber pengalaman mandi kat masjid malam td. angkutlah adik² sama. kakak aku die dah selamatkan diri dgn xbalik ke rumah. pandai dienye an !! untung le blh tido kat office. aku la y x berapa nak untung. ni pun dtg kerje mandi cincai ala² bujang lapuk je. huh~ tragis ok. 

sekian..
putripuzzle : let me be me

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana menyokong blog ini.
Keep in touch ya..
:)