08 August 2011

Aqua Pet at Uptown Shah Alam

6 Ogos 2011

Last week, aku n d geng outting.. Ain, Nurul n Puteri. Geng aku ni diimport dari Ipoh.. huhu.. Ipoh mali maa... For 2days niat tu nak shopping raya aje. 1st day dekat kul 4 petang baru aku dapat tangkap lokasi dorg ni. Ke Jalan Ipoh lajaknye dari tol Duta. xpela, 1st time Ain drive dari Perak ke KL an... hehe.. tapi aku pun pening nk detect lokasi dorg ni mula², sbb xbiasa pun dgn KL ni sebenarnye. yelaaa.. 'rajin' sgt drive. huh~

Dah jumpe Ain tu, Ain ajak ke Shah Alam. Katenye ade kawan nak banje buka pose. Aku on jela, kesian an Ain nak jalan ke sane, so Aku bawakan aje lah. Parking kereta Ain kt penginapan, IYC Cheras tu sekali ambil kunci bilik... then terus shoot ke Shah Alam. Sampai ke Shah Alam, kitorg lepak kat AQUA PET Batu 3. Tempat keje kawan Ain. Makan² kat D'Teratak, best jugakla makanan die.. lapor kan. 



Then after makan, wat part time jap kat kedai tu... saksikanlah.. hohoho


After wat part time ni... kitorg shoot ke Uptown Shah Alam. Kat sane pun ade Aqua Pet branch. Kitorg dah kat uptown tu, shopping ler. Pengeluaran wang aku pun boleh tahan yer.. abis lah RM100 kat uptown tu aje. huhu.. tu pun berkire² tarik wet. huh~ 

Last Shot kt Uptown. Taken by Abi. TQ eyh !!
cont.. to I-CITY Shah Alam.

putripuzzle : let me be me

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana menyokong blog ini.
Keep in touch ya..
:)