19 April 2011

Putrajaya yang sunyi

Meh nak share pengalaman aku for the 1st time driving ke Putrajaya pada jam 12.30 tengah malam pada hari Jumaat yang lepas, 150402011.. Sunyi betul jalan kat area tu. Sangat2.. kalau tak kerana kawan ku si Nana minta tolong hantar ke Putrajaya Central esok pepagi buta (sbb Nana n Kak Dila flight ke Labuan that day).. kalau xkerana dorg, xde maknanya ku nak stay Putrajaya malam tu.

Nasib selamat sampai ke Presint 5 (area Pullman,PICC - umah Kak Dila) tanpa sebarang gangguan. Malam tu cecite dgn Nana, Nana cakap area Presint 14 kawasan yang keras. Nasib la aku xlalu kawasan tu. tapi ape pun, mmg malam tu seram lain macam.. kalo aku layankan sangat perasaan aku malam tu, confrim xbergerak kereta aku..

Terkenang plak kes si Ayiem and Ina kena tegur time balik dari tt kt putrajaya. lagi la aku seram... Xpe, now semua dah settle. Dorang pun dah abis travel kt Labuan kot. Aku pun dah selamat terbang ke Terengganu, tetiba je nk share pengalaman ni sebab bosan kat bilik hotel. hehehe

putripuzzle : let me be me

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana menyokong blog ini.
Keep in touch ya..
:)