03 November 2010

Mak Cik Tua Kedekut Nombor Telefon

Last Monday, aku pergi CIMB tu. Niat di hati nak uruskan hal berkenaan pertukaran tandatangan cek VIVAC dan nak dapatkan nombor telefon p.i.c. Tunggu lama la jugak dekat 1/2 jam. Baru dapat jumpa dgn staff yang bertugas. Malangnya ku bukan nak berurusan dgn dia (Mak cik kedekut nombor telefon).. The real P.I.C cuti hari tersebut. 

Hmm, sabar jela aku. datang nak serahkan dokumen lengkap laporan AGM VIVAC je tapi kena tunggu lama sebab mak cik tu nak cari dokumen kelab pun punya la lama.. bengkek je rasanye.. ikut tak sabar memang dah kena sound dah mak cik tu. Cari dokumen nak tak nak je. lastly senang je cakap tak jumpa. Siapalah tak marah. Nak je aku cari sendiri dokumen tu. Mak cik mata dah empat pun, cari tak jumpa. hmm~ 

Then fine, aku bersabar. aku minta la nombor telefon d'real p.i.c tapi mak cik tak bagi. last day aku datang terlupa nak minta kat d'real p.i.c so terpaksa la minta kat mak cik tu. bapak kedekut. aku nak follow up dokumen dan kelancaran proces urusan aku je. tu pun nak kedekut. 

Mak cik tu bagi banyak alasan then terus cakap nak pergi call d'real p.i.c. nak tanya boleh tak nak bagi no.telefon kot.. heee~ after that, baru la mak cik tu bagi. tu pun no.telefon office. tak pelah. At least ada la nomber y boleh di refer to. Sekarang tinggal nk follow u je urusan tu. hm,berkat kesabaran dapat juga capai niat di hati. Alhamdulillah. 

putripuzzle : let me be me

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana menyokong blog ini.
Keep in touch ya..
:)