08 September 2010

Keluarga Angkat di Sarawak

Lokasi: Kampung Baru, Samarahan Sarawak
-Since 2006-


Maaf, gambar tak clear.. hp 'cikai'.. Ni gambar last yang diambil masa Semester terakhir di UiTM Samarahan, Sarawak. Entry ni bkn ape, dok asyik tgk gambar lama² terjumpa gambar ni. lagipun hati dan minda mmg selalu terkenangkan mereka.. hmm.tak terbalas jasa mereka ni pada ku, pada kawan² ku (Ayu, Mun, dan Hani) yang juga sama² menumpang kasih sayang keluarga tak kala di perantauan.. Cuti² hari minggu dan cuti semester, kat rumah mereka la kami port. Luangkan masa bersama.. Sangat best.. =)

Suasana kampung kat sana mmg berbeza dari di Kuala Lumpur dan lain² tempat. yang ku masih ingat, tiap hujung bulan hari Jumaat/Ahad ada pertandingan karaoke kat dalam kampung. Bakat mereka mmg best². Semua pun sporting habis. hee.. Nak cerita, mmg tak abis, banyak pengalaman yang ditimba sepanjang berada di samping keluarga ni. Makanan² Sarawak, adat mereka dan lain² lagi. Terima kasih atas jagaan Mak Aini dan Pak Yet.. InsyaAllah, Niz takkan lupakan korang dan jalan ke rumah korang. I'll back.. Hanya doa tanda ingatan tulus ikhlas dari ku buat mereka.

Kepada Adik Ida, Adik Ros dan Atieng.. Belajar rajin², jangan nakal². hee.. Dorang ni pandai² taw. even dok dlm kampung, pelajaran dan didikan agama tetap diutamakan. Lastly, TQ ye adik²~ ajarkan Kak Niz bahasa Sarawak.. hmm..Mek rindu gilak ngan ktorg.. kelak mun ada rezeki, mek fly sinun.. mek embak kitakorg jln² ouk :) InsyaAllah.

putripuzzle : let me be me

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana menyokong blog ini.
Keep in touch ya..
:)