26 February 2013

Kerja Tetap Sektor Awam


Alhamdulillah, dapat kerja dgn kerajaan. Berpeluang berkhidmat di Kementerian Kesihatan Malaysia. Kementerian Kesihatan Malaysia merupakan antara kementerian yg terbesar di bawah pentadbiran kerajaan.    Officially report on duty on 1 March 2013 (Friday). Aku ditugaskan di Hospital Shah Alam tapi buat masa ni, hospital tu belum mula beroperasi jadi aku transit dulu di Jabatan Kesihatan Negeri Selangor yg terletak di Shah Alam. Bersebelah dgn Concorde Hotel di Seksyen 9, Shah Alam. 

Orang kata ini semua rezeki baby. Wallahualam.. Apa pun syukur alhamdulillah. Penantian aku ni tak sia-sia dan janji Allah itu pasti. Semoga rezeki yg dikurniakan ini membuka lembaran baru dalam hidup aku dan keluarga. Sayang hubby and baby. InsyaAllah more babies for future. Sayang family besar aku juga. Love love love. mwah !!!

putripuzzle : let me be me

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana menyokong blog ini.
Keep in touch ya..
:)